But right now everything you want is wrong

Ännu en lat dag här hemma. Igår läste och läste jag. Började med tedje Twilight boken typ 1 på natten, slutade läsa runt 2. På morgonen runt 10 tog jag upp boken igen och läste till typ 4. Sen läste jag en stund på kvällen/natten. Blev klar med boken igen klockan 1. Alltså läste jag ut boken på 24 timmar. Väldigt dumt och tråkigt gjort av mig eftersom jag älskar verkligen att läsa dem där böckerna. Fjärde boken ska jag läsa ut på två veckor har jag bestämt, för att få ut det mesta av den.

Igår skulle jag och alice åka och bada någonstans, men när temperaturen började sjunka mot 19 grader kände vi - Nääää. Vi gick därmed ut på en timmes lång promenad vid haga och malmaberg. Otroligt att vi har så mycket att prata om fastän vi bott i samma rum en hel vecka.

Idag var jag också ute och sprang en kortis med kajsa och körde styrka på det. Helt död i benen är jag nu. Senare kommer kanske alice hit för att se på film, annars kanske vi hittar på något annat. Är sjukt sugen på en fräsch fruktsallad iallafall. Så det kanske blir att slå till på en sån.

Imorgon hoppas jag på strålande solsken. Jag och alice ska troligtvis spela tennis och det gör iallafall jag helst inte i regn. På eftermiddagen/kvällen åker jag till mormor och morfar i Surahammar och käkar lite gott och umgås med släkten.

Juste, idag bokade jag även biljetter till Harry potter och halvblodsprinsen till på söndag! Blev visst ett par plus-stolar också, men vadå filmen är ju lång.

Nu ska jag sluta innan jag gör det här till ett löjligt långt blogginlägg. Vi hörs hörrni

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0