Yes, I'll admit that I'm a fool for you

Igår lekte jag med Kajsa hela dagen. Vi var först ute på en 5kilometersrunda med backträning i rocklunda skogen. Körde även rätt mycket stryka, men jag har faktiskt inte alltför mycket träningsvärk idag. Det visar bara att jag kan köra ännu hårdare imorgon.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Var hemma hos moster en stund på eftermiddagen och åt en sen lunch och fikade. Klockan 17.45 hade mamma syster och jag köpt biljetter till Harry Potter och Halvblodsprinsen. Och filmen var faktiskt sjuuukt bra. Jag hade ett leende på läpparna mest hela filmen och vissa scener fick en att fnittra som en liten flicka och bli lite röd om kinderna. Nej, filmen var den bästa Harry Potter filmen som gjorts och jag kan knappt vänta till första delen av sista boken kommer ut! Vad jag hört kommer den första delen ut i november 2010. Jag behöver alltså inte vänta alltför länge..

Efter bion skjutsade mamma mig hit till pappa där jag ska spendera två veckor. Han är ledig och eftersom han jobbar i Stockholm mest hela tiden tänkte jag få tillfälle att umgås med honom nu när han är hemma. Pappa köpte iallafall hem lite pizza som vi åt framför en film, eller egentligen två filmer eftersom min far aldrig kan kolla bara på en film. Walk The Line och We Were Soldiers. Den sistnämna verkade väldigt bra men man kom aldrig riktigt in i filmen eftersom pappa hela tiden bytte kanal till trean och Walk The Line. Jag gav till slut upp och satte mig här istället. Funderar på att äta lite godis som jag fick av moster(dem har varit på Gröna Lund och vunnit massa godis) och läsa en bok. Eller så sätter jag igång Tvn och ser slutet på Walk The Line.

Imorgon ska jag ut på en springtur på förmiddagen och senare mot kvällen åker jag till Leksand för att gå på deras sommarland under tisdagen. Det ska verkligen bli jättekul i 14 grader och regn!
Vi hörs hörni


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0