They don't really care about us

Nu är det bestämt. Imorgon åker jag ner till Tylösand i en lånad toyota med en lånad husvagn på dragkroken. Ska väl bli kul. Dock är det bara Papi, Lena och jag som beger oss nedåt. Men det gör väl egentligen inte så mycket, tänk bara på hur stor plats jag får alldeles för mig själv  i baksätet! Känner lite ångest inför att åka. Vet inte direkt varför. Vad ska jag göra hemma liksom? Jag har ju med böcker, kamera, springskor, pengar, ipoden och annat nödvändigt ner. Borde ju klara mig till fredag iallafall. Nej, jag känner att jag både vill vara hemma och nere i Tylösand. Men det går ju inte eftersom man inte kan vara på två ställen samtidigt. Kul ska det iallafall bli att träffa Alice. Inte setts på två veckor nu. Inte pratat ordentligt på två veckor heller. Herrejösses vad synd det kommer vara om människorna runt omkring oss när vi ses. Får ta med öronproppar och dela ut.

Idag har jag mycket på schemat. Jag måste packa, fixa in musik i Ipoden, sandpappra och måla lister till mitt rum, åka till IKEA och titta på/köpa en garderob, ut och springa och så vill jag gärna ned på stan för att köpa lite smått och gott. Men att köpa det kan nog vänta till jag kommer till Halmstad och Tylösand. Men jag förstår ändå inte hur jag ska hinna med allt. Får nog sålla bort vissa saker.

Jag har även fått utslag i ansiktet. Varifrån de kommer har jag ingen aning om. Dem kliar iallafall som sjutton och syns mer än bra på mitt annars normalfärgade ansikte. KUL

Äsch, kanske skriver en sväng senare. Annars hörs vi när jag kommer hem, simma lugnt!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0