We're pulling apart and coming together again and again

Hur skön träning som helst igår. Varmt, jovisst men ändå oerhört skönt. Sprang 2.5 och körde backträning. Därefter snabbhet på plan mark och efter det lite styrka. Vi hade sedan match på stor plan. Efter träningen stannade madde och jag kvar en stund och tränade skott och höjdbollar. På kv'llen gjorde ingenting direkt. Var väldigt trött så det blev kolla på halva I, Robot innan jag blev för trött.

Idag regnar det. Inte alltför roligt, men ändå inget man direkt är deprimerad över. Har trots allt varit sol i kanske 2 veckor nu. Ska börja fixa mig nu och sedan bege mig till Hälla med syster. Ska väl inhandlas lite nödvändiga prylar till Spanien. Ikväll ska jag troligtvis på Power Meet med Kajsa och Madde, beror lite på om det regnar. Iallafall för min del.

Nej, vi hörs hörrni!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0