At every occasion I'll be ready for the funeral

Igår var jag hundvakt hela dagen till hunden Tine, som är min mosters hund. Jag ville inte sitta i lägenheten så jag ringde pappa så fick han skjuts hem mig till Anders på gryta. Där solade jag och läste "När jag hör din röst", andra Twilight boken, som jag förresten läste ut i natt. Kajsa kom sedan och därefter Alice. Vi plockade med oss lite fika och gick till Önsta IP för att kika lite fotboll. Hem till Anders efter det och sedan splittrades vi. Jag köpte godis och mat med mamma och sedan cyklade jag med allt detta till Kajsa för att se på fotbollen. Vilken match säger jag bara! Efter TV-matchen gick Alice, Kajsa och jag ut för att träna våra egna färdigheter i fotboll. Åkte hem kanske halv 12. Då läste jag till boken tog slut sen blev det att sluta ögonen och sooova.
Väckt av mamma rätt tidigt imorse för att vi nu ska åka till Björnön. Hade tänkt springa meeeen som alltid med mig slutar det aldrig med att jag springer, nej det stannar endast som en tanke. Gillar verkligen inte att springa själv. Så idag får det bli sola sola sola med syster och mamma istället!
Senare idag ska jag spela lite tennis med Alice. Ikväll ska jag käka hos Anders och sen får vi se vad som händer.
Tjingeling!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0