Cause he's a scumbag, don't you know

Igår hade vi som sagt löpträning. Det gick väl sisådär. Sprang 5 kilometer sen körde vi lite styrka och streching. Efter tränignen åkte jag och kajsa med madde hem till henne för lite bubbel i bubbelpoolen. Det blev dock lite av en flopp eftersom den aldrig blev varm. Vi duschade och åkte och köpt godis istället. Därefter bänkade vi oss framför Grease och hade et allmänt mys med godis och bubbelvatten. Cyklade hem en 10 i 11 men kom inte hem förrän efter 12 eftersom jag och kajsa stod och pratade i över en timme innan vi skildes åt. Blev sängen nästan direkt när jag kom hem.
Idag vaknade man en kvart i 11. Gjorde scones som jag avnjöt framför TVn och det allra sista Cityakuten-avsnittet någonsin som mamma och syster hade spelat in åt mig. Snart ska jag baka muffins. Har säkert bakat 14 satser chokladmuffins de senaste 2 veckorna. Men det gör mig inte så mycket, jag gillar ju att baka.
Ikväll är det match mot Dingtuna. Ska bli jättekul att spela och jag hoppas det går bra för mig. Ska hinna med en promenad i det fina vädret innan matchen också har jag bestämt. För att vakna till ordentligt. Nä, nu blire muffinsbak!
PUSS
ARTIC MONKEYS - WHEN THE SUN GOES DOWN

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0