Either you're wrong or you're right

Är så otroligt trött! Tur att jag inte har något inplanerat ikväll, känner för lite mys här hemma och sängen tidigt. Funderar på att promenera ner till IcaEttan för att hyra en film och köpa Ramlösa. Det blir nog så.

Har börjat läsa andra Stieg Larsson boken nu, men jag blir inte riktigt intresserad av den eftersom min hjärna är i Twilight-böckerna fortfarande. Ska inte fortsätta läsa dem böckerna förrän jag kommer hem från Spanien. Har "Twilight-abstinens".

Nu lyssnar jag på Michael Jackson. Det är helt sjukt att han är död. Han har ju funnits jämt liksom, varit känd ända sen jag var liten. Konstigt att han inte finns längre. Bra musik har han gjort iallafall, musik som man kan lyssna på jämt.

Äsch, idag var ingen skrivar dag. hejj


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0