Fever fever leave my heart alone

Gårdagen spenderades med Kajsi, Maddzi och Allan. Först vare stan och lite chill där. Allan och Maddzi åkte hem till sig medan jag och Kajsi tog hojarna hem till henne. Där kollade vi lite utklädnadsshow från Rudbeck. Fick skjuts hem till papi av papi där det bjöds på mat. Fick sedan skjuts av michaela hem till Kajsi igen. Blev en promenix till ica där det köptes lite smått och gott. Var hemma hos Kajsi ett slag innan vi promenixade till Maddzi där vi skulle spendera kvällen. Allan kom väl efter några minuter. Då blev det talang och sedan Singstar för hela slanten. Kvällen bestod av skratt, sång, dans och prat. Cyklade väl hemåt en kvart över 1. 

Idag på dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men ikväll kommer tjejerna hem till mig. VI ska väl käka och ha det allmänt mys. Det är ju fotboll på TV ikväll också, så det blir väl att kolla på den.

HÖÖÖRS

KINGS OF LEON - USE SOMEBODY


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0