Hire eight body guards that love to beat up assholes

Kort snabbt inlägg eftersom klockan är mycket. Skoldagen var rätt ovärd, förutom provet i naturkunskap som jag visst fick tillräckligt med poäng på för att få tre bokstäver i mitt slutbetyg i naturkunskap. Redigt glad över det. Hade sen tjejdag med de andra tjejettorna. Gjorde lite sammarbetsövningar och skulle göra någon uppgift också. Rätt tråkigt. Cyklade hem i regn och rusk och kollade på GossipGirl. Var allmänt seg hemma och åkte till mormor och morfar nu mot kvällen. Käkade glass och sockerkaka där. Väl hemma igen kollade jag på desperate housewives. Sen dess har jag suttir här framför datorn och jobbat lite för klassammanhållningen och lite andra roliga grejer. Men nu väntar sängen. Imorgon är det troligtvis ännu en seg dag i skolan, men på torsdag är jag hel-ledig sen är det bara innebandy på fredag.

Nu blev det ett jättelångt inlägg iallafall, men skrev det fort, på endast 3 minuter!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0