I am strong, when I am on your shoulders

Igår kväll blev det som sagt först fotboll. Köpte jordgubbar på stan som jag och alice skulle äta till fotbollen, dock var det ju inte alls min dag igår så jag glömde dem såklart. Vi åkte hem till mig efter matchen istället och åt dem. Efter blev det en tripp hem till Fredrik. Där var det lite dött så jag fredrik och alice tog cyklarna och mötte upp Dan. Vi cyklade till klockartorpet för att hämta singstar och ps3. Cyklade hem till Fredrik igen och då märkte vi att Fredrik saknade HDMI på sin TV. Därmed kunde vi inte spela TV spel. Vi gick istället ut och lekte med en boll. Sen kom resten av folket ut från Fredriks lägenhet och då spelade vi fotbollstennis vid en tennisbana i närheten. Rätt kul kväll ändå!
Idag ska jag packa och packa. Åker nämligen till Haverdal idag runt 4. Tråkigt nog ska det regna på midsommarafton därnere.. Aja, jag har i princip aldrig varit med om en solig och varm midsommardag här hemma i Sverige och varför bryta traditionen nu liksom.
Nej, nu ska jag ta tag i packandet och sen fixa music till ipoden. Vi ses och hörs hörrni!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0