I close my eyes and dream away.

Solning på björnön blev mindre lyckat. Kom hem med en illröd rygg och illröda lår. Bränner som sjutton när jag duschar. Aldrig bränt mig på detta viset. Men lite kul är det när man tittar i spegeln iallafall, skrattar varje gång åt den oerhört fina brännan. 

Var hos pappa nån timme nu på eftermiddagen och kollade på när han grävde på vår baksida. Den sluttar nämligen och vi har köpt pool som behöver stå plant(som vilken annan pool som helst). Han har hyrt en sån där liten söt grävmaskin, liknar en sådan som finns i lekparker. Självklart var jag tvungen att prova en, och nu undrar jag om jag inte valt fel gymnasielinje. Det var ju hur kul som helst att köra grävmaskin!

Senare ikväll blir det tennis med Alice. Sen vet jag inte mer vad som händer, jag vet att jag vill vara ute iallafall eftersom det är så skönt att vara ute på kvällarna den här tiden på året. 

Nej, nu ska jag hjälpa till med maten så att jag får äta någon gång. 




Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0