Like sunshine on a rainy day

Jag spelade match mot Sala idag. Och det var enormt roligt. Bästa jag gjort på väldigt lång tid. Vinst med 3-1, och det behövdes verkligen för att vi ska kunna få någon vidare placering i fyran. Vi var iallafall det bättre laget, bäst spel och mest bollinnehav. ÅÅÅÅÅÅÅÅ det var så kul att spela. Längtar redan till nästa match och de ni, det har jag inte gjort på ett antal år..

Vi var iallafall lediga idag från skolan. Jag utnyttjade tiden med syster först i eskilstuna sen en snabbis på stan här i Västerås. I Eskilstuna inhandlade jag först en tröja på Monki(en mörkblå jättebred tröja, oerhört fin), vita sandaler från vagabond(nedsatt pris, endast 299!) och bytte trosor jag fått i födelsedagspresent. Lyckad dag tycker jag allt att det var.
Hemma sov jag en stund innan matchen och det var kanske väldigt lyckat då jag faktiskt tyckte att jag spelade bra.

Efter matchen handlade mamma och jag lite rostbröd och godis som vi åt samtidigt som vi kollade criminal minds.

Imorgon ska jag sova ut, leka med alice, ta en sväng på stan med henne och kajsa och käka vaniljglass på kvällen. Sen även äta lite hemma hos pappsen också. Skön dag har jag framför mig. Hoppas det blir fint väder så jag kan ha mina nya sandaler..

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0