Nu nalkas ljuva sommar

Det är nästan för varmt för att det ska vara skönt ute. Enda tiden det verkligen är skönt ute är tidiga mornar eller sena kvällar. 
Idag åt jag en jättestor glass med mamma nere på stan vid Svartån. Det var väldigt mys. Därefter gick jag en snabbis genom HMs avdelningar och kom ut med en svart kofta och en svart kjol! Sen blev det cykeln till Madde där det bjöds på mat, vattenvolleyboll och rabarberpaj.
Träning nu på kvällen. Det är så kvavt i luften så man kan knappt andas när man springer. Vi körd eiallafall intervaller och därefter match på stor plan. Hel död i benen efter löpningen så var inte mycket till spelalternativ på matchen sen..
Cyklade hem till Madde och tog återigen ett dopp i poolen innan det bar av till Kajsa för mat och fotboll.
Nu är jag hemma och ska snart lägga mig och läsa andra Stieg Larsson boken.

Imorgon åker jag madde och kajsa till kajsas mormor och morfars stuga utanför fagersta. Det blir sol, bad och äta för hela slanten. Finns självklart på mobilen, även om madde sagt "Vi ska ju ta det lugnt därborta, du kan inte sitta och smsa hela tiden då!". Men det tänker jag strunta blankt i om någon skriver, bus!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0