Parapapapapapapapapa

Idag väckte alice mig 10.18. Jag hade försvovit mig och hon skulle komma till mig typ halv11. Gr8 emma. Inte försovit mig på säkert 6 månader, och så gör ajg det idag. Jag fick iallafall skynda mig in i duschen och sen tog alice och jag en kort promenad bort till en tannisbana här i närheten där ett par hockeygrabbar var. Vi spelade lite tennis med dem och jag och alice var självklart grymmast, host. Kajsa kom sen efter en stund och så åkte alice kajsa och jag hem till mig för lite ombyte sen ner på stan för sen lunch på bredbar. Därefter en kort tripp på stan. Jag köpte jordgubbar som jag och alice ska käka ikväll till VIK-BK30 som vi ska kika på. Efter den bär det av hem till Fredrik med ett par klassmates.
Imorgon åker jag till haverdal med Alice familj. Ska bli riktigt kul att fira midsommar därnere. En riktigt midsommar, ni vet plocka blommor, resa midsommarstången och så. Inte firat någon sådan på vääldigt länge, har varit utomlands på midsommar de senaste åren.
Snart ska jag väl hänga tvätten och sätta igång en ny så man har några kläder att ha på sig i helgen. Vi hörs hörrni!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0