People will be people always

Igår blev en mys dag nere vid lillåudden och öster mälarstrand. Lunch och glass i solen är verkligen underskattat, speciellt på lillåudden. Varför åka och trängas som packade sillar på löga när man både kan få plats och enskildhet på lillåudden? På kvällen var det sedan match mot Franke. Gick inte alls bra för oss, förlust med 0-1 tyvärr. Dock var det kul att spela, även om man fick springa mycket på topp utan resultat. Senare begav jag mig hem till kajsa för fotboll, film och godis. Väl hemma satt jag uppe till 3, läste och satt vid datorn. MYS DAG
Idag väckte syster mig alldeles för tidigt. Jag hade nämligen lovat att sola med henne på Surahammars camping och sen åka till mormor och morfar för lite jordgubbar med glass! Det var iallafall trevligt med sol och glass hos mormor och morfar, alldeles för sällan är jag där tycker jag.
Nu är jag hemma igen och ska väl byta om för att sedan bege mig ner till Rocklunda för ännu ett löp-pass och därefter fotboll. Känns inte ens jobbigt att sticka ut och springa nu, ska bli skönt efter en hel dags stillaliggande.

Har iallafall läst ut den fantastiska boken "Om jag kunde drömma". Dock är jag inte lika deprimerad över boken som jag var i början. Allt är ju så himla underbart, för underbart. Edward är för perfekt liksom, förutom att han råkar vara en vampyr såklart. Nä, jag gillar nog mer realistiska människor, sådana som har verkliga fel och brister.

Äsch, nu ska jag sluta svamla och byta om istället. Ikväll blire förresten grill och chill (härlig rimning) på djäkneberget med sötaste flickorna!
Hej

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0