Svennebanan, svennebanan, svennebanan

Nu blir det uppdataering av helgen, har tyvärr varit väldigt dålig på att sitta på datorn. Eller ska man verkligen säga dålig?
Lördagskvällen spenderades först hemma hos Anders där min syster Sandra hade kalas. Hon fyllde nämligen hela 25 år! Jag åkte till Irsta runt halv8 där jag skulle spendera resten av kvällen hemma hos Cissi(klasskamrat). Dit kom också lite andra i från klassen och sedan lite annat folk också. Vi sjöng singstar, bastade och kom på idéer till Dressed For Success. Kvällen var kul och man kom väl hem en halv2.
Söndagen var ägnad åt gamla 9a hemma hos Lars min förra klassföreståndare. Marga, vår andra klassföreståndare var också där, precis som nästan hela gamla 9a. Vi gav dem en present(en mugg med vårt sista klasskort på) och fikade och pratade. Väl hemma blev det lite mat sen blev det en tripp hem till Kajsa där vi kollade på Twilight och hade det allmänt mys. Allan var också där. Vi sov sedan där. På morgonen gjorde jag och Kajsa våfflor!
Nu är jag hemma igen. Lyssnar på lite music och ska snart kolla på Benjamin Buttons otroliga liv. Ikväll är det löpträning med fotbollen eftersom gräsplanerna är vattensjuka.
Hörs och ses


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0