Cause I don't care if I lose my mind, I'm already cursed

Bestämde mig för att baka en kladdkaka runt 2, såg att vi saknade ägg så gick till icaettan och köpte det. Väl hemma skulle jag börja baka, märkte då att det saknades kakao. Letade då fram lite mörk choklad och kokade kaffe och improviserade med att stoppa i det i smeten istället. Resultatet blev väl ingen succe, men det var defenitivt inget misslyckande. Kakan blev god men alldeles för kladdig. Ska iallafall avnjuta den här hemma ikväll tittandes på Greys Anatomy.

Skoldagen var alldeles för ovärd för att nämnas. Slutade runt 11 och började runt 10. Det märks verkligen att sommarlovet närmar sig. Vi gör inte något på våra lektioner längre och vi är lediga både torsdag och fredag. Imorgon funderar jag på att ta en dagstripp till Eskilstuna med syster. Vill verkligen köpa nya sommarkläder, dock vill jag inte slösa bort alla mina pengar nu. Men det är ju trevligt att spendera lite tid med syster också, så det blir nog en kort tripp dit. Imorgon kväll är det match i Div4. Jag ska spela ute och Madde ska göra sin premiär som målvakt i VIK-tröjan. Ska bli härligt!

Nej, nu ska jag hjälpa till med maten. Det blir nämligen tacos eftersom jag bestämde det. Blir som en liten mini-lördag här hemma med tacos, dricka och efterrätt.
Vi ses mina vänner!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0