At night I could hear the blood in my veins

Helgen har varit väldigt mys med mina tre favoritflickor! I söndags sov jag väldigt länge, sen rensade jag ogräs hos pappsen(pengar pengar), övningskörde med mamsen och kollade på Twilight för första gången. Jag är totalförsälskad i den. Och jag är totalförälskad i Robert Pattinson, eller egentligen i Edward Cullen. Jag satt och log hela filmen åt att den var så underbar. Efter filmen kunde jag inte sova för jag bara ville se den igen och igen och igen. Jag sa till min syster 10 minuter in i filmen "Åh, jag som inte ville bli en Twilight-nörd". Nej, jag har varit väldigt skeptisk till filmen och Robert Pattinsons utseende. Tänkte, inte kan man väl älska en film så mycket och så himla snygg är han då inte. Ha, det fick jag äta upp då filmen är den bästa jag sett och Robert Pattinson enkelt knuffade ner Jake från första platsen på min Snyggast I Världens Lista.

Idag hade vi iallafall lite av en cykel-tävling-beach Volleyboll-dag med idrottsprogrammet. Först delade vi in oss i grupper i klassen och sen skulle vi cykla och utföra uppdrag. Det gick finfint för min kära klass och självklart fick vi flest poäng så vi slutade som vinnare. På beachvolleyboll-turneringen gick det minst lika bra och det blev vinst även där. Det märks att det är i vår klass de största stjärnorna kommer komma ifrån!

Nu ska jag brainstorma fram lite Hajk-ideér och sätta ihop ett informationsblad om just Hajken jag ska brainstorma fram. Ikväll är det träning och jag ser fram emot den litegrann faktiskt. Hörs så länge!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0