Allting som jag vill kan jag göra a, a, a, a, allt,

Igår kväll bled det partaj hemma hos Winge. Helt otroligt hur varmt det egentligen kan bli i typ en 30 kvadratmeter liten etta och helt otroligt hur mycket folk det kan rymmas därinne. Kul var det iallafall och ännu roligare var det att det var hyfsat med folk från idr08a där. För kul för att inte göras om igen!

Imorse vaknade man väl några minuter efter 9. Hopp in i duschen direkt och sedan fix för studenten. Förr har jag endast varit på Carlforskas "utspring" men nu var jag för första gången på rudbecks. Min kära plussyster Michaela tog nämligen studenten! Därefter kollad ejag väl på alla glada studenter och längtade väldigt mycket till jag står där på ett flak, tjoandes med mina klasskamrater. Sen blev det hem till Pappa och Lena för mat och fika.

Nu på kvällen har mamma och jag kört runt lite här i västerås. Köpte godis och hyrde film som vi har kollat på nu på kvällen. Har även köpt första twilight-boken som jag ska börja med när jag läst klart boken jag läser nu.

Första dagen på sommarlovet var ändå en väldigt bra dag, dock had eman önskat bättre väder. Men det kommer väl, inte nästa helg dock. Skulle ju bli värsta ovädrerna då. Hoppas bara att det är fint nere i Halmstad och Haverdal där jag ska spendera midsommar med Alice!

Nu väntar sängen, godnatt!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0