Without me you got it all

Kul dag i skolan idag! Var väldigt några ifrån de alla tre klasserna, kanske sammanlagt 40 stycken, av totalt 80 kanske? Vi skulle iallafall ha brännboll utomhus men vi fick ha inomhus istället. Vi körde mot de andra klasserna typ hinderbane-brännboll från början, sen körde vår klass volleyboll. Därefter var det lunch och efter lunch gick vår klass ner och körde lite mer brännboll, frivilligt. Eller, vår klass bestod av 10 pers ungefär. Vi körde iallafall brännboll tillsammans med Thomas och Thomas och det var riktigt kul och kanske väldigt bra för klassammanhållningen som jag och ett par till tjejer jobbar stenhårt med att göra bättre!

Mot kvällen åkte jag till ortopedgubben Johan och fick mina nya sulor. Promenerade med dem hem och aj vad det gjorde ont i fötterna. Inte ett dugg bättre, men som han sa så behöver man ett par gånger för att gå in dem. Jag får helt enkelt så ut.

Snart ska jag väl börja bege mig bortåt brandthovda för att se lite fotboll med alice. Några killar i klassen spelar nämligen korpen och jag och alice ska vara där och heja på och visa vårt stöd för grabbarna.

Nä, nu ska jag nog faktiskt slumra en stund, är så fasligt trött.


Något att säga?
Postat av: alice

emma, spelade vi verkligen brännboll?! två gånger lyckades du skriva det till och med:D

2009-06-11 @ 15:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0