Pretty words won't even matter, oh no

Nyss hemkommen från Haverdal. Vi lämnade solen och värmen där nere på västkusten och kom hem till sol och värme här i Västerås. Haft en väldigt skön och avkopplande helg. Hela jag har bara stängt av nästan allting och gått runt lite halvt borta därnere. Allt var så lugnt och stilla. Förutom midsommar som vi firade med några av familjen Johansson-Tonnemans kompisar och deras släkt. Det blev dansande runt midsommarstången, tårtkalas på picknickfilt och grillning på kvällen. Resten av dagarna har vi promenerat, gosat med fåren, sprungit i mysiga haverdalsskogen och tränat tennis. Kan säga att jag och Alice är grymma på tennis nu faktiskt, stackars människor som får möta oss säger jag bara. Det var tråkigt när vi skulle åka hem, men nu när jag är hemma är det mestadels skönt. Jag skulle bli alldeles för avslappnad om jag hade stannat i haverdal ytterligare några dagar.

Snart är det först löpning sen fotbollsträning i kvällssolen. Känns faktiskt kul att gå ut och rör lite på sig efter ha suttit i en bil 6 timmar. Senare ikväll ska jag och mamma åka och köpa glass någonstans. Föööör mys.

----------

Skrev det här innan jag skulle till träningen, märkte nu att det inte publicerats, så publicerar det nu istället. Passar på att uppdatera också.
träningen gick finfint. efter träningen åkte mamma lina och jag till macdonalds. Där träffade jag Peter och patrik(mina innebandytränare) och de gav mig väldigt glada besked om vad som händer till nästa säsong. Nu ska jag läsa Om jag kunde drömma och sedan blire sängen! Imorgon blire typ cykling, glass, sol och bad med bästa tjejerna.
hoho

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0