Cause you only live once

Underbara lata dagar. Kom hem runt halv2 inatt efter massa mys med favoritflickorna.
Idag hade jag ställt klockan på kvart över 10. Frukost framför Tvn med syster, sen ner på stan med Kajsa. Mitt egentliga syfte med stan-trippen var att jag skulle byta ett kakafat, tyvärr glömde jag kakfatet. Köpte istället andra Twilight-boken och även en Sub. Jag och akjsa cyklade sedan vidare till Svartån och slog oss bekvämt ned under skuggan av ett träd. Där spenderade vi kanske 2 timmar med att göra ingenting. Eller, jag läste lite ut boken. Vi delade sedan på oss och cyklade hem. Hemma har jag bara läst, läst och läst. Har hunnit hela 130 sidor redan. Imorgon kommer boken garanterat vara utläst. Jag ska förvisa mig själv till Gryta och Anders eftersom jag ska vara hundvakt. Ingen är hemma i anders hus så jag ska befinna mig där eftersom jag inte kan ta mig någonstans med hunden och sola.
Nu ska jag väl börja fräscha upp mig lite, ska ner och kolla på The Baskets klockan 8 faktiskt!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0