And I'd give up forever to touch you

Nu är naturprovet avklarat. Lättnad. Inte sån där lättnad man hade förra året, när det var prov på prov på prov flera veckor i sträck. Men en liten lättnad som säger att jag nu gjort hälften av proven i Naturkunskapen. Det är skönt. Nu är det endast två prov kvar, och endast tre kapitel att göra för min del. Plus ett antal miljöartiklar också. Men det känns inte speciellt tungt. Och nu när det snart är påsklov och solen börjar värma känns hela jag 10 kg lättare. Allt det mörka är borta nu och jag kan andas friskt liksom. Haha, bra skrivet, javisst.
Idag slutade vi tidigt, 13.10 som vanligt. Inte jobbig skoladag. Stod över idrotten eftersom jag fortfarande är förkyld, även om det börjar bli bättre. Sen var det lunch och bara matte. På morgonen innan idrotten hade vi ju haft naturprovet. Matten gjorde vi något ganska oförståeligt. Men, jag tror jag förstod någorlunda i slutet. Sen cyklade jag och alice hem i "äppel"takt. Ni vet när man äter ett äpple och cyklar samtidigt så går det ju inte att cykla fort heller. Så vi cyklar i äppeltakt och inte i snigeltakt. Resten av dagen ska jag väl skriva en miljöartikel, gå på promenad med mamma och sen övningsköra hoppas jag på! Ikväll är det Desperate Housewives, så klockan 9 hoppas jag alla sitter framför TVn?
VIK förlorade ju igår, igen. Och vad jag läste har de ingen chans nu att gå upp i Elitserien. Jag tycker ju det är rätt bra då allsvensk hockey är mycket roligare än den i elitserien! Och Leksand kan gå upp också. Helt otroligt. Men, det är väl inte så stor chans att de gör't direkt.
Nejmen, nu har jag väl tagit upp alldeles för mycket av er tid, och min egen för den delen. Vi ses och hörs!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0