Everyone's a winner, we're making our fame

Imorgon smäller det. Eller idag, om en minut(klockan är 23.59), smäller det. Och nu(00.00) är det exakt 15 timmar och 30 minuter till domaren blåser igång sista och avgörande kvalmatchen. Blir det vi, Rönnby IBK U eller Lockerud IBK som tar steget upp i ettan? Förhoppningsvis blir det vi. Jag tror det iallafall. Ingen av oss vill spela i tvåan ett år till, vårt lag skulle inte klara det. Jag ska iallafall börja på bänken. Känns väl inte alltför kul, men jag får iallafall vara ombytt och redo att hoppa in. Jag kunde egentligen inte förväntat mig annat då jag varit förkyld och inte tränat på två veckor. Men det känns ändå riktigt förjävligt.

Fredagskvällen spenderades iallafall hemma hos Kajsa tillsammans med Alice. Jag färgade och slingade kajsas hår. VIlket tog ungefär 2.5 timmar. Men resultatet blev förhoppningsvis bra. Dagen spenderade jag också med kajsa, men då i city och shoppade upp resten av mina pengar. Blev två linnen från HM, 1 linne från Gina och en stor svart t-shirt från Åhléns. Fikade också på MunkOMuffin. För gott, underligt att jag inte gör det oftare. Var väl på stan från halv3 till 5. Fick sedan skjuts av kajsas mamma hem och då åkte jag nästan direkt till Ica Maxi med syster och mamma. Storhandlade en massa grejjer där fastän vi bara skulle köpa mat inför kvällen(grillad kyckling och potatissallad med baguett) men slutade med att vi köpte miljoner med andra prylar också. Efter jag ätit åkte jag till Kajsa. Kom nästan precis hem och ska alldeles strax borsta tänderna och sedan väntar sängen. Ville bara skriva ett inlägg då jag inte skrivit på hela dagen. jajuste, får inte glömma att berömma mig själv ju. Pluggade nämligen 2 timmar naturkunskap idag. Oerhört stolt över mig själv då jag annars inte orkar plugga. Men idag bet jag ihop och verkligen försökte lära mig alla dessa naturfrågor. SKa plugga lite idag innan samlingen också. Nej, nu ska jag verkligen borsta tänderna så jag är pigg och utvilad imorgon! Godnatt

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0