F

Vaknade 7 imorse av att klockan ringde. Missade att stänga av den igår kväll. Somnade iallafall om och vaknade runt 10. Skönt att sova ut lite. Märkte imorse att det låter askonstigt i luftvägarna när jag andas djupt och att jag är irriterad i halsen. Hostar därmed ganska mycket. Men imorgon ska jag spela, oavsett tillstånd. Idag har jag inte gjort någonting direkt. Pluggat lite matte och städat. Rätt mycket egentligen för att vara jag. Men eftersom jag inte lämnat lägenheten idag känns det inte som jag gjort någonting. Det ha rinte varit speciellt fint väder på hela dagen, men nu ser jag faktiskt blå himmel här utanför. Ska väl sminka mig snart och sen åka lite varstans med syster och mami. Ska bland annat hämta ut HMgrejerna jag beställde. Ikväll ska jag iallafall sova hemma hos pappsen. Alla är ju upptagna och borta ikväll så jag tar tillfället i akt och åker till Gryta. Jag gillar att vara där faktiskt, tråkigt att jag inte är det oftare. Imorgon har vi iallafall samling 12.50, så ska upp i hyfsad tid för att hinna käka frukost och lunch innan jag sticker dit. Aja, nu ska jag väl sminka moi. Skriver väl säkerligen ett inlägg till idag, eller imorgon innan jag sticker. Pusssssssssssss



And it breaks my heart
 .


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0