FREDAG

och endast en dag kvar till SM-semifinal i Hudiksvall!! börjar bli lite pirrig i magen nu.

I morse hade vi som vanligt specialidrott på Wenströmska. Var som alltid tråkigt. Cyklade väl hemåt och hoppade in i duschen. Och sen satte jag mig här. Börjar bli riktigt hungrig nu, så borde väl göra lite mat. Men jag orkar inte. Är lat javisst. Vill åka ner på stan och fika senare, men vi får se om någon vill göra mig sällskap. Ikväll ska några tjejer iaf hem till Charlotte för käk och Rockband. Hem tidigt för vi har samling tidigt imorgon bitti!
Igår på träningen spelade vi i SMfemmorna. Och, jag måste säga att det såg sjukt bra ut. Från båda femmorna. Visst kanske man har varit lite pessimistisk gällande om vi vinner semin eller inte, men nu tror jag verkligen att vi har en chans. Det känns riktigt bra. Men, vi får ju vänta och se till imorgon hur det går.
Aja, nu ska jag ta mig i kragen och fixa något att äta. Vi hörs, pusssss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0