I can't believe we've come to this

Snart så smäller det. Klockan är elva nu och det är endast tre timmar till samling. Vad ska jag göra till dess? Inte sitta vid datorn iallafall. Blir kanske lite plugg, städa rummet och en promenad? Ja, det låter finfint. Ska också hinna äta lunch därimellan. Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska äta ris och kyckling eller pasta och något annat. Det lutar åt ris och kyckling tror jag. Alice har ju lärt mig att det är perfekta matchmaten, så jag tror jag ska följa hennes råd och käka det. Jag vill ju ha så bra förutsättningar som möjligt att  kunna spela bra, om/när jag får spela vill säga. Är fortfarande ganska förkyld och hostig, men det struntar jag i. Jag är pigg och klar i huvudet, och har inte ont i halsen. Alltså kan jag spela.
Nej, nu ska jag plocka det fint i mitt rum och sedan kaaaaaaaaaaaaaaaanske jag sätter mig med naturboken en sväng också. Eller så rakar jag benen? Hm.
Ciao!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0