jag skulle andas i det tomrum som blev över

Imorse gick jag som sgat upp alldeles för tidigt för jag skulle på den där handledarkursen jag redan varit på en gång tidigare. De tre timmarna som den höll på gick ändå hyfsat fort och faktiskt så var det ganska intressant, fastän jag hört allt förut. Nu sitter jag iallafall här hemma med brännande ögon då jag är otroligt trött. Dock kan jag inte sova. Har försökt men det går verkligen inte. Satte därmed på den bästa låten för tillfället - Om Du Lämnade Mig Nu med Lars Winnerbäck och Miss Li. Låten träffar rakt i hjärtat liksom, den är helt underbar. Lägger därför in låten här nere också, dock är det inte ett bra klipp, endast bilder visas. Men låten är bra iallafall!
Idag hade jag tänkt och plugga men jag vet inte hur det kommer att gå när jag är såhär trött. Men jag måste iallafall försöka. Har naturprov på tisdag och jag, som vanligt, är inte alls förberedd. Tur att vi har en dag imorgon också. Senare idag ska jag sitta sargvakt på sista och avgörande SM-kvartsfinalen mellan Rönnby och Pixbo i K-borg. Ikväll är det OTH och Gossip Girl. Samt en svensk kriminal-film på 4:an. Men vi får se om jag ser den. Annars blire väl sängen tidigt. Funderar på att sjukanmäla mig till specialidrotten imorgon igen. Jag borde inte vara med pga min förkylning. Och jag skulle himla gärna vilja sova någon timme extra. Nejmen, nu ska jag väl plugga.. Eller äta kakor? Ja, vi hörs iallafall!



Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0