lördag!

Vi har en ursöt katt hemma hos oss hela veckan. Dess rätta ägare är och åker skidor, och katten Ramses fick inte följa med. Vi är därmed kattvakt. Om ni har tur kommer en bild senare i veckan på ursöta Ramses(det beror på om jag hittar min kamera eller inte).

Imorse var det match mot VIB. Vi var inte alls bra. Slutresultatet blev 5-5 när dem kvitterade med 1 sek kvar. Så kan det vara! Blev en 2minuters utvisning + 2 mål för mig. Dock inte nöjd med min spelarinsats, men skönt att göra mål iallafall.
Åkte hem och nästan direkt till hälla. Ifrån hälla åkte jag till systers pojkvän som fyller år idag(det gör även Madde)! Ikväll ska jag hem till kajsa med ett par tjejer för att se Melodifestivalen. Det är fest här under oss idag, så funderar på att inte sova här. Men då är frågan, vart ska jag sova då? Får klura på det medan jag äter. Blir hemmagjord pizza idag. Bacon salami, paprika och lök blire på min pizza. För gott.

Igår var jag på Varda för lite firande av Madde. Var väldigt trevligt och riktigt god mat bjöds det på! Tipsar alla om att välja efterätten "Snickers". Helt underbar.

men nu ska jag fixa pizza, så vi hörs. PUSSSSS

Vill även tillägga att världens bästa VIK vann igår! 3-4 efter Sudden mot AIK på hovet. BRA GRABBAR!
.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0