M

VARFÖR SNÖAR DET? Det ska ju vara varmt och vårigt, inte snö och slaskigt. Snön ligger ändå inte kvar, så varför komma överhuvudtaget? Blir ärligt knäpp på vädret nu. Ena dagen sol och värme, andra dagen snö och kyla. Burr

Vaknade imorse lite mer täppt i näsan och mer hostig. Ingen specialidrott för mig alltså. Åkte iallafall det för att få informationen om morgondagen, då vi ska till fagersta och spela skol-dm i innebandy. Ska väl bli rätt kul, dock missar jag den viktiga repetionen inför matteprovet på torsdag! :| Pluggar som satan nu. Eller okej, där ljög jag. Pluggar lite smått nu om jag ska vara ärlig. Men som alltid lockar datorn mer. Varför blir det alltid så? Pratar inte direkt med någon nu(lite med kajsa, men hon pluggar också) så egentligen är det rätt meninglöst att sitta här. Ont i huvudet har jag också, och datan är inte bästa botemedlet direkt! Nej, nu ska jag verkligen ta tag i pluggandet och ge allt för att förstå de linjära ekvationssystemen, distrubutiva lagen och kvadreringsreglerna!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0