Måndag

Idag sov jag till klockan 9. Hoppade över specialidrotten. Busigt! Fick skjuts till skolan också. Väldigt skönt, då det är kallt och ruggigt ute. På engelskan skulle vi skriva bokrecension. Gick hyfsat bra för mig, blev rätt nöjd iallafall. Tog bussen hem, och vet ni vad som inträffade? Jo, jag hade hoppat av 12:an nere på stan och stod och väntade på 18. Lyssnade på musik och var helt uppe i mina egna tankar, så jag missade att bussen kom. Jag såg att bussen kom men jag hade inga planer på att kliva på. Folk klev på och av och sen åkte den. Efter någon minut kom jag på att det var min buss som hade åkt iväg, så jag fick vänta ytterligare 10 minuter. Så typiskt mig.
Nu har jag träning och ikväll ska jag nog äta resten av min BenNJerry glass. Pusssss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0