måndag

ge mig helg, lov, student. jag vill inte gå i skolan längre.
3 timmar engelska framför en dator dödar en.

Spelade småmålsturnering imorse på specialidrotten. Gick väl finfint för mitt lag. Vi var lugnt bäst! Åkte hem sedan och fixade inför skolan. Fick skjuts av alices mamma imorse så slapp cykla. Hade sedan engelska i 3 timmar. Från tolv till tre. satt i datasalen två och en halv timme. Sökte efter information om dagen vi föddes och skrev en uppsats om det. Hade ont i huvudet innan lektionen började för jag visste hur tråkigt det skulle bli. Och ja, det var hur tråkigt som helst. Enda positiva var att vi fick sluta en halvtimme tidigare. Skulle egentligen slutat halv4, så det var skönt. Fick åter igen skjuts av alice mamma hem. Sen satte jag mig här för att se på en dataskärm ytterligare ett par timmar när jag egentligen borde plugga matte. Men lat som man blivit av tråkiga wenströmska valde jag datorn och musik istället. Snart är det träning. Är inte ett dugg taggad inför att träna, men inte heller tycker jag det ska bli tråkigt. Känner direkt ingenting för någonting längre. Allt går bara rakt och monotont. Nu ska jag lägga mig i min säng en kort stund, innan jag beger mig neråt K-borg. hejjjjj


Baby, baby please don't go
Oh, baby, baby please don't go

.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0