måndag, uppdatering

Jag hatar verkligen den här snön. Kan det inte bara bli vår så man får använda chinos och tygskor? Eller äta glass i hamnen och bara ha en tröja på sig ute. Jag är trött på min vinterjacka, mina vinterskor och tjocka huvtröjor. Jag vill kunna gå utan vantar och käka glass utan att frysa fingrarna av mig. Och jag vill spela fotboll! Saknar det litegrann nu faktiskt. Cykla ner till apalby när solen skiner och kicka boll. Måste börja träna nu också, om man ska ha någon chans att få stå i sommar..

Ska även inhandla en ny mobil imorgon. Har lite sparade pengar och jag börjar bli riktigt trött på min Sony nu. Det är en samsung U600 EVO grön och ser ut som på bilden nedan. Väldigt fin tycker jag, och till en riktigt bra pris också. 1590 kr tror jag. Väldigt mycket billigar eän vad jag tänkt lägga ut på ny mobil. Den ska inhandlas på Mediamarkt och när vi(systerochjag) var där idag hade nya precis kommit in. Så förhoppningsvis finns det iallafall en kvar till mig imorgon. Jag hoppas bara att bubblejump fungerar på den mobilen, annars är jag nog tvungen att använda två mobiler... jag vet, jag är en nörd. Aja, nu ska jag blåsa håret sen äre säsongstart av cityakuten! Pussssss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0