O

Vaknade utvilad och glad imorse. Solen sken och jag hade sovmorgon. Cyklade till skolan idag tillsammans med Alice. Och eftersom Alice inte får anstränga sig cyklade vi så sakt som vi bara kunde. Var ganska skönt att cykla så sakta eftersom det var så fint väder. I skolan kollade vi en film om doping på MIS-lektionen och på studiepasset satt jag och alice i bygg-sällskapsrummet. Vi har nämligen kommit på att det är nästan ända stället i skolan som solen lyser in i. Och så var det mycket fräschare och lugnare där än i Idrottsprogrammets sällskapsrum. Nu när jag kommit hem ha rjag inte gjort någonting direkt. Ska plocka lite här hemma, kanske dammsuga och sen klippa ut några miljöartiklar+leta efter dem jag redan skrivit. Jag känner mig lite halvkrasslig, har konstig känsla i halsen och är tung i huvudet, så jag står troligtvis över träningen ikväll. Därmed ska jag nog äta pannkakor idag! Men nu ska jag göra annat och inte sitta här. Vi hörs, pussss


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0