Onsdag

Dagen har varit bra idag igen. Fick skjuts till skolan av sötaste syster. Startade med att kolla på hela klassens bilddspel jättefort. Fick asont i huvudet och har haft det sen dess. Därefter var det lunch. Åt i princip potatismos. Sen var det natur. Tråkigt. Studiepass sedan. Försökte jobba matte och det gick helt okej. Fick skjuts hem av syster och sen har jag i princip inte gjort någonting. Har spelat en massa tjejspel på spela.se. Det är i princip allt. Ska alldeles strax åka till samling. Vi ska spela match mot Köping. Dock bara träningsmatch. Nej, nu ser jag att jag har skrivit ett hemskt dåligt inlägg så jag slutar nu. Hejhopp pussss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0