Onsdag

Jag klickade mig nyss in på den här tuffa sidan där de säljer smarta prylar. Hittade då den här coola sovsäcken. Vill ha! =D Perfekt för vilken frusen person som helst!


Idag vaknade jag 10 i 9 för ungarna över valde att springa som mest just då. Nu är dem tysta som möss och jag är klarvaken. KUL javisst. Gick iaf upp när jag vaknade och käkade frukost samt läste tidningen. Väldigt skönt att vara ledig då jag kan sitta och äta frukost i ungefär en timme. Det har jag aldrig tid med annars. Sen har jag suttit här och klickat runt och skrattat åt alla ytterst klyftiga prylar på coolstuff.se Det finns alldeles för mycket saker jag vill ha därifrån, men mest av allt vill jag nog ha Selk'Bag eller upplevelsen Floating. Nu borde jag plugga lite, men jag har verkligen ingen lust alls. Jag är lite förslappad för tillfället. Funderar på att vöcka syster och höra om hon vill hitta på något. Ja, det ska jag nog göra. Skriver kanske senare igen, pussssss


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0