Playing With Fire

Igår hade jag som sagt studiedag. Pluggade matte och åkte och tvättade bilen med syster. Sen på kvällen tränade jag inte eftersom jag är var mer sjuk. Nu har jag inte ont i halsen iallafall, dock förkyld. Ingen träning idag heller alltså. Vi får se om jag ens får spela kvalmatchen på lördag. Hoppas det iallafall. Sk åka ner till träningen ändå, och visa att jag lever. Tills dess ska jag lyssna på Brolle och fixa bloggen. Skulle vilja göra en header, men eftersom jag är så otroligt dåligt på allt med photoshop och andra redigeringsprogram blir det nog inte av. Kanske när jag har mer tid, ork och lust. Nu ska jag mest fokusera på färgerna så dem blir rätt. Vill nog ha en vit bakrund men någon fin färg(som rosa, lila eller grön).

Matteprov och skriva klart engelskauppsatsen var prio ett i skolan. Matteprovet gick väl helt okej, men kunde gått bättre.. Svarade iallafall på alla utom sista frågan. Den var alldeles för klurig. Sen hade vi mattelektion (direkt efter provet, jobbigt). Började med roten ur och det kändes inte alltför svårt. Dock har vi inte börjat på riktigt, så ska inte uttala mig om det är lätt riktigt än. På engelskan skulle vi skriva klart uppsatsen om när vi föddes. Blev smått panikartat i slutet då vi (jagochalice) inte blev klara och vår lärare var en bitch och inte lät oss få en kvart till. Sen cyklade vi hem i snigeltempot. Egentligen är det väldigt skönt att cykla så sakta, men jag borde nog ha på mig min vinterjacka och inte vårjacka då det faktiskt är ganska kallt ute. Men, min vårjacka är snyggare sååååååå.
Nej, nu orkar jag inte skriva mer, pussssssssssssssss
men lägger in playing with fire med brolle!<3



Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0