söndag

Nu är jag trött på den här bloggen också. Funderar att byta tillbaka till blogspot igen. Vi får se hur jag gör.

Eftersom det var fest i lokalen under oss igår kväll/natt valde jag att sova hos Kajsa. Först kollade vi melodifestivalen med ett par flickor(charlotte, elin, maria, rebecka, alice och michaela) och sen film(skruva den som beckham). När alla sedan åkte hem(runt 1) satte sig jag och kajsa vid datorn till 3 kanske. Gick och la oss halv4 någongång. Vaknade imorse halv11 i ett stekhett rum. Så sjukt varmt verkligen. Jag som är van att vakna i kyla. Sov iallafall riktigt bra. Bättre än jag gjort på länge(fastän jag sov på en bäddsoffasäng). Jag blev liksom inte väckt av barnspring på övervåningen. Åkte hem från kajsa vid 12. Kom hem och lekte med Ramses ett tag och käkade gårdagens pizza. Sen satte jag mig ner och försökte jobba matte. Gjorde väl en två tal innan jag blev alldeles för uttråkad. Men ska nog börja snart igen, måste verkligen jobba då vi ska ha gjort ett antal tal tills på tisdag(om vi vill ligga bra till vill säga). Senare idag är det första kvartsfinalen för Rönnby. Tänkte gå och kika på den. Hade velat kolla på hockey nu klockan 2, men eftersom vi inte hade sittplats såååå tänkte jag kolla här hemma i soffan istället! Den sänds nämligen på tv4sport. Nu ska jag in i duschen, och sen börjar ju matchen! Vi ses, pussss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0