Söndag

skolan börjar imorgon. jag vill inte vill inte vill inte!

Match idag mot Lockerud då. Blev som jag trodde, en förlust. Men inte så stor som jag trodde. Vi gjorde första målet och spelade riktigt bra. Chockade dem lite med tanke på hur vi spelade förra matchen mot dem. Dem kvitterade och sen tog dem ledningen och fortsatte göra mål. Vi skapade också chanser och vissa gånger spelade vi riktigt bra, dock var demtyngre, starkare och mer tekniska. VI kämpade iallafall på bra och slutresultatet blev 3-7 tror jag. Det var askul att spela och en riktigt bra match inför sm som är om en vecka.
Nu sitter jag och käkar upp mitt godis från igår. Inte så värst bra såhär efter matchen, men det är ju bara för gott. Snart ska jag väl in i duschen och bli ren. LIte senare ska jag väl gå på en promenad med kajsa, sen blir det käk, OTH och Gossip Girl. Sen kanske Beck också, men vi får se. Har inte sovit så bra senaste dagarna, och börjar tyvärr tidigt imorgon.. Funderar alltså på att lägga mig tidigt istället. Men det kommer ju aldrig gå, för söndagskvällarna är Beck-kvällar med popcorn och lättdryck. Inte lätt att sova när man vet att sådan står framme vid soffbordet!
Nu ska jag väl in i duschen, pusssssssss


du vet jag vill bli din
.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0