T

Jag älskar vädret!

Idag är en bra dag. Hittils. Jag förstod det nya vi gjorde på matten(men har totalglömt allt annat vi gjort) och ja, det är det enda vettiga jag gjort idag. Började 9.45 och slutade 10.15. Tittade på wenströmska som spelade handbollsSM runt 1 i bellevuehallen. Och om de inte vann finalen som spelades 15.00 blir jag chockad. Åkte och tog spruta 15.15. Andra gardasilsprutan. Så nu behöver jag inte ta någon de närmaste 4 månaderna. Jag hatar verkligen sprutor. Dem är läskiga och det gör ont.
Nu ska jag typ plugga matte och senare ikväll ska jag titta på Rönnby - Sala. Själv kan man ju inte vara med eftersom man är på väg att bli sjuk. Vilar därför nu så jag är frisk på lördag.
Hejjjjjj

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0