t

För skönt att vi börjar 12 imorgon då! Inställd natur så har bara MIS och studiepass. Borde väl gå och lägga mig nu. Har varit för trött för mitt eget bästa idag.
Var förresten på bandy idag. Faktiskt en riktigt kul match att kolla på. Jag tror jag fastnat litegrann för bandy. Världens snabbaste lagsport(bollsport?), ja det är rätt kul faktiskt. Dock inte att spela själv såklart. Nej, då håller jag mig hellre på glidfri yta(förutom K-borgs golv då). Imorgon är det träning som vanligt. Skönt med endast 1 timme. Sen på torsdag är det sista träningsmatchen inför helgen då vi spelar Div1-kval!
Men nu ska jag sova, så vi hörs! Ciao


And I hope everything is gonna be alright.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0