Tisdag

Jag har letat och letat och letat. Nu har jag äntligen hittat favoritlåten den här våren. Regina Spektor - Fidelity. En helt underbar och fantastisk låt. Jag älskar verkligen hennes röst och texter. De träffar rakt i hjärtat liksom. Man känner igen sig så himla bra.

Dagen idag har i stort sett varit bra. Fast jag cyklade till skolan i snö och kyla så var mitt humör ändå hyfsat bra. Hade natur på morgonen och sen idrott där vi dansade Afrodans. Jag brukar vanligtvis inte gilla att dansa, men jag överraskade mig själv genom att tycka att det var roligt! Stora rörelser och samma saker flera gånger. Passade mig utmärkt då jag har väldigt svårt för koordinationer och hålla takt. Efter idrotten var det lunch och sen 1 timmes matte. Märkte till min förfäran att jag låg efter(precis som resten av gruppen) och måste jobba på som bara den om jag ska ha någon chans att få bra på första MatteB provet. Nästa vecka blir det lugnt "MatteAkuten" för min del. Tiggde skjuts av Alice mamma hem då det snöade. Kikade inspelade How I Met Your Mother avsnitt och bara tog det lugnt. Syster och jag åkte runt 5 till Hälla en snabbis för att kika in de nya vår/sommar-kläderna. Vi fick inte med oss speciellt mycket hem. Jag köpte ingenting medan syster köpte ett linne tror jag. Vi åkte sedan och handlade för att sedan göra pannkakor hemma hos Anders. Stannade väl där till 8 någongång då jag åkte och hämtade hem min cykel som jag lämnat på Wenströmska. Fick då höra att Alice var på bandyn med Carl och Fredrik så jag stack dit en snabbis. Åkte sedan hem med Lena, som jag inte träffat på typ 100 år känns det som. Desperate Housewives(som självklart hade pausats) sattes på direkt och efter det hamnade jag här. Beställde hem två bikiniöverdelar och en underdel från HM. Borde faktiskt sova nu. Ska upp kvart i 8 och det skulle vara oerhört skönt att vakna utvilad. Så, pussss
                                                                                  



Måste bara säga att jag nästintill hatar radiokanaler som MixMegapol och RixFm. Jag är otroligt trött på att de spelar sönder alla låtar. Det finns ju hur mycket låtar som helst, spela någon av dem istället för att spela Katy Perry och Nickelback 3 gånger i timmen. Skärpning tack

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0