Torsdag

Idag var jag ensam i skolan då Alice inte var där. Vi jobbade som sjutton på matten, som jag för övrigt inte förstår mycket av. Sen var det lunch och därefter MIS. Gick finfint på den. Blev klar med kostbildspelet och ganska nöjd också. På engelskan jobbade vi bara med Selengua, vilket var oerhört tråkigt. Tog bussen hem som jag inte gjort på jättelänge. Jag älskar verkligen att åka buss. Det är så härligt med allt folk som kliver på och av bussen, samt alla ställen man åker förbi. Vill nästan åka buss till skolan imorgon. Funderar på det faktiskt, men det är ju så satans dyrt och jag måste gå upp mycket tidigt isåfall. Vi får se hur jag gör. Nu ska jag väl käka se ska åka och jag handla godis och hårfärg. Jag behöver verkligen färga håret nu. Ser inte nå vidare fint ut med en väl synlig rand i decimeter från benan. Och godis behöver jag nu för jag ska nog inte äta så mycket i helgen! Plus att jag är oerhört sugen också.
Pussss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0