Under the open sky, oh my, baby I'm trying

Det verkar visst som om det var Rönnby IBK Tigers helg dena här helgen! Vi gick upp i ettan igår och damlaget slog ut Pixbo och är därmed klara för semifinal. Vi Rönnby är bäst!
Matchen var iallafall en nagelbitares mardröm. Det såg ut som om Rönnby var på väg att förlora, men när Widar gör 3-2 tänds hoppet både för supporters och spelare. Rönnby tuggar på och får rättvist in 3-3. När dem sedan gör 4-3 jublar hela borgen och de resterande minutrarna kändes bara som en låååång väntan på slutsignalen- Även om Pixbo hade någon chans att uttjämna var dem aldrig riktigt nära. Rönnby höll ifrån och vann rättvist tycker jag!

Snart ska jag åka iväg och hämta min cykel som står nere på stan. Sen ska jag även köpa lite godis eftersom det är så synd om mig. Jag är supertäppt i näsan nämligen och tung i huvudet. Jag vill bli frisk nu! Orkar inte vara sjuk och stå över massor med träning. Men, förhoppningsvis är jag frisk till nästa helg iallafall. För på söndagen åker jag till Sälen. Och då vill man inte vara sjuk heller!
Hörs


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0