-

Hittade en kul grej från kajsas bdb! bestämde mig för att pröva jag med

Det här är svårare än du tror!
Regler: varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt så får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar

1. Vad heter du? Emma

2. Ett ord på fyra bokstäver: Elak

3. Flicknamn: Ester

4. Pojknamn: Emil

5. Yrke: Elektriker

6. Färg: ekollonsbrun, expresso?

7. Klädesplagg: Det finns inte. Tryck och se själv!

8. Mat: Enchiladas

9. Sak i badrummet: eltandborste

10. Plats/stad: Emmaboda

11. En orsak att vara sen:

12. Något man skriker: Edsbyn, EIF, Elfsborg

13. Film: Eva och Adam!

14. Något man dricker: Energidryck

15. Band/Artist: Elvis

Med massor med hjälp av Dan klarade jag de flesta, dock hittade jag inget klädesplagg på E och när jag slog upp det på wikipedia fanns det inte ens ett klädesplagg på E! Ni kan ju kolla själva(länk finns högre upp). Men orsak att vara sen på bokstaven E måste vara omöjligt. Jag har funderat oerhört länge nu och jag vill faktiskt sova. Säkert kommer jag ligga och klura på det hela natten, men jag kommer nog ändå inte på det. Om ni kommer på en orsak, kommentera så jag slipper bli knäpp! Ja, och om ni kommer på ett klädesplagg på E kan ni ju alltid skriva det också. Godnatt


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0