Someone to die for you and more

Idag är inte en bra dag. Förkyld som tusan sen en massa andra saker som är lite för personliga för bloggen. Dagen har väl iofs varit rätt bra, slutade tidigt från engelskan där vi egentligen inte gjorde några direkt jobbiga saker. Promenerade hem. Var väldigt bra då jag inte tränar pga förkylningen. Men sen väl hemma bara blev allt mörkt typ. Pluggade som sjutton men märker mer och mer att jag inte kan det så bra som jag vill. Sen är jag konstant godissugen. Men jag vill inte äta något sött då jag vill vara mer "hälsosam". Borde inte sitta här alls nu, men jag måste skriva av mig litegrann och tänka på annat än energi, livets villkor och annat tråkigt. Men nu ska jag väl ta tag i pluggandet. Men först ska jag lyssna på en fantastisk låt som gör en glad och mysig. Joaquin Phoenix och Reese Witherspoon - It Ain't Me Babe.
 

Hittade något jag finner rätt intressant faktiskt. Antar att fler blogg.se bloggare också sett det. Men Johnny Depp är iallafall erbjuden 493 miljoner kronor om han spelar in nästa Pirates Of The Caribbean filmen. Och vet ni vad man kan köpa för just 493 miljoner kronor? Jo 9 860 000 Ben N Jerry's glassar! Helt sjukt tycker jag. Men iallafall, snäääällllla ge mig så mycket pengar. Jag älskar Ben N Jerry's. Speciellt Phish Food. mmmmm




HÖRS

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0