T

Innebandy-dm i skolan idag! Gick väl finfint för oss från Wenströmska. Efter mycket slit fick vi ta med oss silvermedaljen hem. Det var faktiskt riktigt kul att spela, visst var det väl inte direkt något motstånd i första matchen men det är ju alltid kul att göra mycket mål. Mot walthers var det jämnt men vi var snäppet vassare tycker jag. Finalen var mer jämn och det kändes som om vi likagärna kunde vunnit. Men vi får ta det nästa år istället!
Gruppspel
Brinell 1-9 Wenströmska
Wenströmska 3-1 Walthers
Final
Rudbeck 3-1 Wenströmska

Kom väl hem runt en halv5 och då var det direkt in i duschen för att sedan göra sig redo för hockey. Käkade snabbt lite sallad och avslutade med en våffla innan syster och jag körde ner mot ABB Arena. Tyvärr åkte VIK på stryk mot tabelljumbon Leksand. Inte allför bra av våra kära "iskrigare". Åkte hem lite tidigare då det inte kändes lönt att vara kvar och se eländet. Satte direkt igång Desperate Housewives som pausats och därefter hamnade jag här. Funderar på att sätta igång Bedtime Stories här på datan nu. Har äntligen fixat så jag kan se film direkt i datorn. Imorgon har vi studiedag och det blir verkligen en studiedag för mig. Ska plugga matte som satan för att det förhoppningsvis ska gå bra på provet på torsdag. Idag kom jag också på att jag har naturprov om exakt en vecka idag. Och jag har i princip inte ens börjat med instuderingsfrågorna. Får alltså ägna mig åt att plugga fredag och söndag i helgen. På lördag ska jag endast fokusera på kvalmatchen.
Men nej, nu ska jag lägga mig tillrätta i sängen och se på film. PUSSSSS

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0