uppdatering, tisdag

Lista på saker jag ska göra imorgon:
 - Raka benen
 - Göra 2 miljöartiklar
 - Fundera över mitt kostbildspel
Sen är jag i princip ledig. Så skönt. Hade velat åka pulka, men tyvärr går ju alla andra i skolan utom jag och alice. Och alice är upptagen med att plugga spanska. Såååå pulkaåkning får bli en annan dag. Kanske hittar jag på något med syster istället, men vi får se vart dagen för mig. Träning på kvällen iallafall. Har märkt en sak med min nya klubba. Jag känner inte vilket håll bladet är åt när jag spelar, alltså om det är typ "bakochfram" eller åt rätt håll. Så när jag skjuter får jag jätteofta felträff pga det. Nästan pinsamt ju, då jag alltid tappar klubban när det blir sån felträff. Får skärpa mig med det så det inte blir något missöde nu till helgen. Har tänkt på en sak. Man kanske borde ta med en stjärtlapp upp till Hudik? Jag menar, det kommer troligtvis vara metervis med snö däruppe, och vi har ju en ledig lördageftermiddag/kväll att hitta på något på? Skulle vara askul isåfall, barnslig som jag är! hehe
Känner verkligen för att skriva nu för tiden. Allt känns mycket lättare liksom. Lite som en nytändning med den här nya bloggen. Lägga allt det gamla bakom mig och börja om lite på nytt. Kändes som det var behövligt.
Kan inte våren bara komma snart. Jag längtar faktiskt efter att plocka fram mina chinos och vita tygskor och promenera ner till hamnen och käka glass. Det skulle vara underbart.
En annan sak som är underbar är att Ström ska spela kvalserien med VIK (och för er som undrar, JA han är råkar snygggg). Han är absolut den bästa back VIK har för tillfället nu iallafall. Han behövs verkligen. Vi får se hur det går för VIK i kvalserien nu, förhoppningsvis går dem inte upp detta år. eller, jo dem får gärna gå upp iår, för nästa säsong blir det väl jättedyrt för mig att gå på hockey, då jag är 17. Men förhoppningsvis har pappa sittplatsbiljetter. Har blivit alldeles för bortskämt med sittplats på matcherna nu, att jag inte vill gå om jag inte har det. hehe. Riktig VIK supporter, Javisst!

Nu ska jag nog sova, så vi hörs! Pussss


I will turn, I will turn your tide
Do all that I can to heal you inside
I will be the angel on your shoulder



 


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0