ännu en uppdatering onsdag

Tuna Park och Eskilstuna City idag med syster då. Kikade i affärer och åt mycket god pizza. Har bara bra matupplevelser från Eskilstuna faktiskt. Pizzerian inne i Tuna Park och PapasTapas i city kan jag rekommendera! Det blev endast en sak köpt, och det var en mörkblå vårjacka från Vila. Väldigt fin tycker jag, men ska ändå fundera på om jag vill ha den eller inte. Var iallafall väldigt kul att åka på en liten utflykt med syster, man behöver lite sån här egentid systrar emellan. Jag åkte direkt till träningen sen. Vi var väldigt några, 18 stycken. Inte så värst kul att köra då. Endast 6 stycken 92or var med. Bra inför SM. Men jag hörde att folk var sjuka och skadade, så det är bra att de vilar inför SM. Synd bara att de är skadade/sjuka just nu bara. Nej, nu ska jag kolla klart Greys(som förövrigt är sjukt bra idag) och sen blir det sängen. Visserligen börjar jag kvart i 10 imorgon, men eftersom jag aldrig får sova till senare än 7 på mornarna iaf(pga ungarna över) så är det bäst att lägga sig i tid. Hoppas jag får skjuts till skolan imorgon, jag orkar verkligen inte att cykla. Det är för långt till Wenströmska..
Aja, nu ska jag verkligen gå, vi hörs. PUSS

Just det! Jag vill efterlysa bra mysig musik man mår bra av, kommentera om ni vet någon!!


Come and conquer and drop your bombs
cross my borders and kill the calm
Bear your fangs and burn my wings
I hear bullets singing
and if you want me I'm your country
If you win me I'm forever


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0