VI VANN OCH LIRAR I ETTAN NÄSTA ÅR!

För härlig dag.
Vi var bäst, vi hade spelet, vi gjorde flest mål. Därmed spelar vi i ettan nästa säsong. Känns helt underbart. Jag själv fick även spela två hela perioder. Och första perioden, när jag var "bänkad", kunde jag knappt kolla på spelet för jag var så himla nervös. Ont i kroppen fick jag och var mentalt slut i huvudet. När Stille sedan sa i paus att jag skulle värma upp blev jag så himla lättad och helt plötsligt klar i huvudet. Gick finfint att spela, dock gjorde min kedja inte något mål. Men vad gör det när en annan gör det och vi vinner? Nej, just det, INGENTING. Fyfan vilken go' känsla när Bella pangade in 4-3 målet i sudden och vi blev klara för ettan. Alla blev bara så himla glada och det var fantastiskt underbart. I omklädningsrummet sen badade vi i champagne och tränarna blev duschade. Sen åkte väl alla hem och fixade sig och vid 8 någongång skulle vi vara på brandstation för käk och party! Ganska kul kväll, dock var det vissa som fick kanske liiiiite för mycket att dricka. Men kul var det iallafall! Åkte väl hem i hyfsad tid då jag ska upp alldeles för tidigt imorgon för att gå till Dennis Trafikskola för tre timmars handledarutbildning som jag redan varit på. Inte alltför taggad.
Men nu blir det sängen då jag kommer få en timme mindre sömn än vanligt. Man ska ju ställa om till den efterlängtade sommartiden inatt. Nu kan snön smälta och solen värma tack!
Vi hörs, pussss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0